Schowek (0)
Twój schowek jest pusty
Witaj w naszym sklepie. Załóż konto lub Zaloguj się.
Zamówienie telefoniczne 508 439 905 / 515 980 370
Koszyk 0,00 zł 0
Twój koszyk jest pusty ...
KATEGORIE

FAQ

1. Przy jakiej płatności najszybciej wysyłacie towar?

Towar zostaje wysłany w ciągu 24 godzin (w dni robocze) od momentu otrzymania zamówienia bądź od chwili zaksięgowania wpłaty. Jak z tego wynika najszybciej otrzymają Państwo towar wybierając opcję płatności gotówką przy odbiorze przesyłki kurierskiej DHL lub pocztowej Pocztex Paczka 24 za pobraniem. W przypadku dokonania przelewu dochodzi czas zaksięgowania wpłaty, który jest dla nas momentem wyjściowym do wysłania towaru.

2. Czy otrzymam fakturę VAT za zakupy w Sklepie internetowym?

Wystawiamy za każdym razem dowód zakupu naszym Klientom, którzy zdecydowali się na zakupienie towarów przez sklep internetowy. Możemy wystawić paragon bądź fakturę, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku oraz późniejszymi nowelizacjami). Prosimy jednak przy dokonywaniu zamówienia o zaznaczenie na jakim dowodzie zakupu Państwu zależy.

3. Czy jest możliwość zamówienia produktu przez telefon?

Umożliwiamy naszym Klientom dokonywanie zamówień telefonicznie pod numerami: 508 439 905 lub 515 980 370. Aby tego dokonać prosimy jednak o uprzednie przejrzenie asortymentu sklepu internetowego w celu zapoznania się z dostępnymi produktami oraz zapisania numeru katalogowego i nazwy produktu. Dzięki temu unikną Państwo pomyłki przy składaniu zamówienia i będą mieli pewność, że otrzymają pożądany towar. Jeżeli nie są Państwo pewni, jakie rozwiązanie będzie najodpowiedniejsze, wówczas zachęcamy do uprzedniego kontaktu z informacją techniczną pod numerem 889 950 399. Zamówienia można składać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00, zaś w sobotę w godzinach 8:00-14:00.

4. Czy rejestracja w sklepie (założenie konta) jest niezbędna do złożenia zamówienia?

Założenie konta w naszym sklepie internetowym nie jest konieczne do złożenia zamówienia, jednak dla osób, które często korzystają z naszej oferty jest to rozwiązanie wygodne. Przy składaniu zamówienia po zalogowaniu na własne konto dane do wysyłki i faktury uzupełniają się automatycznie. Umożliwiamy jednak złożenie zamówienia bez rejestracji. Po wybraniu produktu wystarczy nacisnąć przycisk „Dodaj do koszyka” , a następnie „Przejdź do koszyka”, po czym wypełnić wymagane dane. Uruchomiliśmy również możliwość złożenia szybkiego zamówienia poprzez opcję „Zakup przez 1 kliknięcie”, gdzie uzupełniają Państwo podstawowe dane kontaktowe wraz z uwagami do zamówienia. Po odczytaniu zgłoszenia kontaktujemy się z Państwem telefonicznie i ustalamy szczegóły zamówienia.

5. Po co mi konto w sklepie?

Indywidualne konto w naszym sklepie internetowym pozwala przede wszystkim na szybki zakup produktów. Nie jest ono wymagane do złożenia zamówienia, jednak posiadając konto nie muszą Państwo za każdym razem podawać danych swoich lub firmy. Ponadto mają Państwo podgląd zakupionych przedmiotów. Atutem założonego konta jest także możliwość wyrażenia – podczas rejestracji – chęci otrzymywania newslettera ze wszystkim najważniejszymi aktualnościami dotyczącymi sklepu oraz oferty.

6. Czy produkt można odebrać w sklepie stacjonarnym?

Umożliwiamy odbiór osobisty zamówionego towaru w sklepie stacjonarnym, po otrzymaniu potwierdzenia dostępności wysłanego na maila – wskazanego w zamówieniu lub przy zakładaniu konta. Ponadto wraz z potwierdzeniem możliwości odbioru osobistego przesyłamy listę punktów, w których dostępny będzie produkt. Jest to wygodne rozwiązanie dla osób, które nie chcą czekać na kuriera i preferują kontakt osobisty. Ponadto przy takiej formie odbioru, można od razu sprawdzić, czy produkt spełnia oczekiwania oraz wymagania techniczne.

7. Jaka jest minimalna kwota zamówienia?

W naszym sklepie nie ma ustalonej minimalnej kwoty zamówienia. Każdy Klient może dokonać zakupu dowolnego produktu w podanej cenie w dowolnej ilości egzemplarzy (aż do momentu wyczerpania asortymentu). Zależy nam na zagwarantowaniu komfortowych zakupów.

8. Jak możesz zapłacić?

Akceptujemy trzy formy płatności: zwykłym przelewem na konto naszego sklepu, z wykorzystaniem automatycznej obsługi płatności (PayU) oraz gotówką – przy wyborze płatności za pobraniem lub przy odbiorze osobistym. Przy wyborze ostatniego ze wskazanych wariantów opłaty należy dokonać przy odebraniu przesyłki od kuriera lub w punkcie stacjonarnym.

9. Odbiór towaru

Z wyborem metody płatności wiąże się także odbiór towaru, bowiem miejscem odbioru może być podany przez Państwa adres fizyczny (miejsce zamieszczania, siedziba firmy) bądź punkt stacjonarny naszej firmy – w przypadku odbioru osobistego. Odbiór towaru stanowi końcowy etap transakcji i następuje w momencie otrzymania przez Państwa zakupionego towaru, co także jest uzależnione od wybranej metody płatności. Przy opłacie za pobraniem zamówienie realizujemy w 24h od złożenia zamówienia, zaś przy zamówieniu płatnym przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu opłaty.


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu